Beräknad leveranstid:
Alla beställningar behandlas inom 2–3 arbetsdagar efter att bekräftelsemejlet har mottagits (utom helger och helgdagar). Leveranstiden för syrekoncentratorer är vanligtvis 3–6 dagar efter att beställningen har gjorts. Leveranstiden för maskindelar är vanligtvis 15 till 20 arbetsdagar.
Leveransen kan försenas på grund av faktorer utanför vår kontroll, såsom en plötslig ökning av ordervolymen eller problem med budtjänsten. I det exceptionella fallet att det tar mer än 20 dagar att få produkten, kontakta support@varoninc.se så behandlar vi ärendet omedelbart.
Fraktkostnader:
Frakt inom Sverige är gratis för beställningar över 1 200 kr. Beställningar under 1 200 kr medför en fraktavgift på 120 kr.
Vi har betalat alla tullavgifter i sin helhet och leveranser till alla länder sker med leverans med betalda avgifter (DDP), vilket innebär att skatterna ingår i slutpriset. I det osannolika fallet att du ådrar dig tullavgifter eller extra budavgifter vid import, kontakta vår kundtjänst för rådgivning.
Om du behöver leverans till ett avlägset område inom eller utanför Sverige, vänligen kontakta oss via e-post på support@varoninc.se innan du köper så att vi kan säkerställa att din beställning kan levereras till din adress.
Leveransplatser:
Länder/regioner som vi för närvarande levererar till: Endast Sverige. Vi levererar för närvarande inte till postboxar, BFPO-adresser eller APO/FPO-adresser. Du måste ange din riktiga adress för att kunna ta emot ditt paket. Tips: Bekräfta din leveransadress innan du slutför din beställning. Om du behöver ändra din leveransadress på grund av särskilda omständigheter, skicka ett e-postmeddelande till vår kundtjänst inom 48 timmar efter betalningen så kommer vår personal att kontakta dig så snart som möjligt.
Hur kan jag kontrollera statusen på min beställning?
När du har skickat din beställning skickar vi ett e-postmeddelande med spårningsinformation så att du kan kontrollera statusen på din beställning. Det kan ta upp till 48 timmar innan spårningsinformationen är tillgänglig. Om du av någon anledning inte får denna information, skicka ett e-postmeddelande till support@varoninc.se så håller vi dig informerad om statusen på din beställning.
Vad ska jag göra om mitt paket är skadat?
Om du upptäcker att paketet är skadat när du kvitterar mottagandet, skicka ett e-postmeddelande till support@varoninc.se så snart som möjligt med ditt ordernummer och foton på produktens skick, och avvisa paketet. Vi kommer att ta hand om din specifika situation.